پیگیری مسابقات جشنواره فوتبال آسيا در یزد

مسابقات جشنواره فوتبال پسران زير 13 سال جنوب آسيا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه با برگزاري 14مسابقه در ورزشگاه شهيد نصيري يزد پيگيري شد.
در دومين روز جشنواره فوتبال پسران زير 13 سال جنوب آسيا در ايران و در شهر يزد، 14 مسابقه برگزار شد. در اولين مسابقه ،تيم كشور افغانستان موفق شد تا تيم پاكستان را يك بر صفر شكست دهد . تيم بنگلادش با همين نتيجه از سد تيم نپال گذشت و مسابقه بين تيم هاي بوتان و سريلانكا هم به تساوي بدون گل رسيد . تيم هند موفق شد تا تيم منتخب استان يزد را سه بر صفر شكست دهد؛ همچنين تيم ايران يك بر صفر از سد تيم افغانستان گذشت . در ادامه تيم پاكستان يك بر صفر تيم نپال را برد و سريلانكا هم دو بر صفر تيم بنگلادش را شكست داد. همچنين تيم هند در يك بازي پرگل موفق شد تا تيم بوتان را با نتيجه هشت بر صفر شكست دهد . تيم افغانستان با نتيجه چهار بر صفر تيم منتخب يزد را شكست داد و مسابقه بين تيم هاي هند و ايران هم با نتيجه تساوی يك بر يك تمام شد . تيم منتخب يزد يك بر صفر نپال را شكست داد و مسابقه بين تيم هاي پاكستان و ايران هم بدون گل به اتمام رسيد . تيم افغانستان سه بر دو تيم سريلانكا را برد و بنگلادش هم با نتيجه چهار بر صفر تيم بوتان را شكست داد.
جشنواره فوتبال پسران زير 13سال جنوب آسيا با حضور تيم هاي افغانستان ،پاكستان ،بنگلادش ،هند ،بوتان ،سريلانكا ،نپال ،ايران و منتخب يزد تا سوم خردادماه امسال در ورزشگاه شهيد نصيري يزد برگزار مي شود .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا